"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Täällä ollaan!

Tässä on nyt taas vierähtänyt vähän aikaa viime kirjoittelusta, ei oikein ole edes ajan kulua huomannut.
Koneen ääressä ei ole tullut hirveästi istuttua, ja sekin aika jolloin koneella olen ollut on mennyt teidän ihanien blogeja lukiessa, sen sijaan että ite olisin jotain tekstiä saanut aikaiseksi. Nytkö se kirjoittamis-stoppi sitten tuli? Eikai.. Sen sijaan oon löytänyt tällä hetkellä ton lukemisen ja kutomisen, oikeastaan ihan hyvä viettää hieman "nettivierotus" elämää.. Ja kyllähän mä sain sen kuvatilauksenkin sitten lopulta tehtyä, niistä tuhansista kuvista vaivaiset 341 kpl paperikuvia tuli sitten tilattua :D Eikä hintakaan ollut nyt ihan hirveä, kiitos ifolorin jolla oli taas -50% alennus, 0,09€/kuva, eipä ole kyllä koskaan tullut normaalihinnalla tilattua, kun niin usein noita tarjouksiakin on.. Aikajärjestykseen albumeihin lajittelu olikin sitten oma hommansa... Mitäpä tässä muuta kuulumisia kirjoittaisi..
 

Ainiin tosiaan, tämä mun kysely päättyi tänään, ja yksi henkilö ilmoittautui anonyymiksi lukijaksi :D!! Terkkuja vaan sinne, kuka ikinä lienetkin.. Ja huomasimpa että kävijälaskuriinkin oli pompsahtanut rapsakat luvut, nyt ollaan jo yli tuhannen, wow! Meinasin järkätä jonkun kilpailun kun tuhannen raja rikkoutuu, mutta tosiaan tämä tuli nyt vähän yllätyksenä.. Jonkinlaista kisaa siis mahdollisesti tulossa ennen joulua, kunhan keksin palkinnon.. :D

Tähän loppuun vielä voisin avautua sen verran, että kylläpä nuoret on ilkeitä. Ja anteeksi nyt, en tosiaankaan tarkoita kaikkia nuoria!!! Sitä vaan että tulin facebookissa katselleeksi erään tutun kuvia ja huomasin sitten kuinka 18vuotiaat aikuiset ihmiset oli arvostelleet toisen ulkonäköä, ehkä noin niinkun "läpällä", mutta ei se ainakaan mun mielestä ois tuntunut välttämättä kovin kivalta. Tunnen itteni vanhaksi 18 vuotiaaseen verrattuna, vaikka oikeasti en edes ihan hirveän vanha oo. Tuossa iässä voi kuitenkin vielä olla vähän haavoittuvainen tommosista kommenteista, miksei vanhempanakin, ja oikeesti voi tulla paha mieli, vaikka niin ei ois tarkoitettukkaan. Ei oo kovin kiva jos ollaan "kavereita" ja sitten "haukutaan" toista. Muistutus siis meille jokaiselle että voi vähän miettiä sanojaan aina välillä :)

Nojoo, lähden nyt kirjoittamaan omaa salaista päiväkirjaa ;) Kunhan käväisin ilmoittelemassa etten ihan ole blogia unohtanut ;)

Neiti Tärkeä ja Uraputki, kirjasta joskus napattu kuva. :) Näillä mennään.

2 kommenttia:

  1. Heippa vaan! :-)
    Mulla on jäänyt kommentointi vähän vähäiselle, niin nyt oli pakko käydä jotain huikkaamassa. Ei mulla muuta. :-D

    VastaaPoista