"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 10. marraskuuta 2011

Mistä löydät sä ystävän?

Semmoisen jolle voi kertoa kaiken, jonka kanssa voi olla luonnollisesti esittämättä mitään, joka tukee aina, joka rientää luokse silloin kun tarvitsee, joka tulee kylään pyytämättäkin, joka on luotettava ja hauska jne.
Katsoin tiistaina taas klikkaa mua sarjan jakson, oon niin kateellinen Ellan ja Tiian ystävyydestä (okei tämähän on vaan tv-ohjelmaa, mutta kai tollaisia ystäviä oikeastikkin on?!). Vaikka kaikki muut jättäisi sut pulaan (reksi Reijo) niin paras ystävä on hädän hetkellä valmis auttamaan (kun Tiia sai keskenmenon). Kumpa mullakin olisi tollainen ystävä <3

Itselläni ei nyt ihan hirveästi noita kavereita ole, ainakin kun vertaa muihin niin tuntuu että toiset on koko ajan jonkun kaverin kanssa. Tuntuu että omat kaverit ei lähde koskaan sellaisiin asioihin mukaan mitä heille yrittää ehdottaa, turhauttavaa! Tai sitten sovittuja asioita perutaan. Kuten yön hiljaisuudessa kappaleessa "valat vannotut kestävät vain, kunnes ne rikotaan.." Tuntuu että aina saan kestää pettymyksiä. Vaan eipä sillä, on niitä joitakin kavereita jotka viitsivätkin innostua välillä samoista asioista ja olen niin kiitollinen heistä. Tapaamisten laatu korvaa niiden määrän ;)?

Asiasta toiseen, ei mennyt sitten sen Karjala turnaus ihan maaliin. Venäjä 2-1 Suomi :( Mikke Granlundin maalinteko ei purrut rankkarikisassa, mutta kyllä tästä vielä noustaan, vai mitä, länsinaapuri kukistuu sunnuntaina ;)???

..Ja kolmanteen


nimittäin                                    Pussikaljaelokuva

Oli ehkä hauskin leffa vähään aikaan. Siis tässä sai oikeesti nauraa, useempaan kertaan! Suosittelen. Vaikka oonkin kuullut että tää pitkään mainostettu leffa olisi vähän tylsä ja ajattelin että traileriin on taas ängetty kaikki parhaat palat, niin kyyyllä se uppos minuun ainakin. Siis eihän tuossa nyt varsinaisesti oikeastaan sinäänsä tapahtunut mitään, yleistä hengailua, mutta se että tää sai nauramaan oli niin hyvä, pitkään aikaan mikään leffa ei oo antanut samanlaisia naurun pyrskähdyksiä, ja siitä mä tykkään, että saa NAURAA! :) Vähän ehkä oli "kankeaa" se kieli, ei niin kepeetä, että joutu vähän "keskittymään" että mitä täs nyt oikein puhutaan, tuntu että välissä näyttelijätkin joutu melkeen lukemaan jostain että miten se repliikki tarkalleen ottaen meni.. Mutta joo, käykää kattomassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti