Mikä on Sinun mielestä kesäbiisi 2011..? Voicen äänestyksessä Jaren ja VilleGallen Häissä voitti kesähitti 2011 tittelin, mutta itse en miellä sitä välttämättä kesäbiisiksi, vaikka hyvä onkin, niin se liittyy liikaa lätkävoitoon.. Ohessa "häävideo":
http://www.youtube.com/watch?v=OZ5PUSgFF6g
En kyllä tiedä mikä muukaan ois se tämän vuoden kesäbiisi.. Radiota on tullut kuunneltua lomalla niin vähän että mikään biisi ei ole jäänyt soimaan päähän samalla tavalla kun menneiden vuosien "Tytöt tykkää" tai "Mikä kesä", jotka soi vähän väliä.. No ehkä "Reggaerekka" olis se kesän bilebiisi.. "Poika saunoo" joka oli myös äänestyksessä ehdokkaana ja sijoittui kakkoseksi, on liian lätkäbiisi kanssa.. Ja voiko Arttu Wiskarin mahtavaa "Tuntematon potilas" kappalettakaan pitää kovin iloisena kesärallatuksena?
Sen verran vielä hääaiheeseen palatakseni, kuten Stepan "Naiset" biisissä sanotaan: "Naiset haluu löytää äijän ne on jo lapsena suunnitellu hääpäivän", mitä mieltä olette mikä on kohtuullinen matka hääpaikalle, juhliin kutsutuille vieraille.. :D? Itsehän olen tietysti suunnitellut hääpaikan jo, vaikkei "sitä oikeaa" olekkaan löytynyt.. Kyseiseen paikkaan vaan sattuu olemaan satojen kilometrien matka.. Joten lähtisitkö kaverisi/sukulaisesi häihin, jos juhlien takia joutuisi ajamaan tosiaan kohtuullisen pitkän, muttei nyt mahdottoman matkan ja majoittumaan ainakin yhdeksi yöksi leirintäalueelle/hotelliin..? Itselle kun ei ole vielä noita hääkutsuja paljon sadellut, niin en tiedä kuinka pitkien matkojen päähän porukka oikeasti saattaa juhlansa järjestää? Ne joissa olen ollut on järjestetty ihan lähelle, jolloin ei matka ainakaan ole ongelma.. :)
Tuo hääpaikka asia on kyllä hiukan hankala. Serkku löysi miehen 250km päästä ja häitä juhlittiin siellä miehen kotipaikalla niin kyllä me sinne matkustettiin ja yövyttiin motellissa. Oli todella mukavaa käydä pienen pienellä paikkakunnalla ja häät oli ihanat!
VastaaPoistaNoh mun "hääpaikkaan" on vielä ~100km enemmän kun tuo matka.. :D o-ou.. Mutta kiva kuulla että joku on vaivautunut matkustamaan häiden takia kuitenkin tuonkin matkan..hehe täytyy toivoa että omat sukulaiset/kaverit jaksaa tulla häihin vaikka matkaa oiskin.. ;D heheh.. Tuleehan tuosta matkustamisesta & yöpymisestä kuitenkin oma lisä maksunsa vieraille.. :/
VastaaPoista