"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 27. elokuuta 2011

Terveisiä sairasvuoteelta

Otsikko lienee selittäneekin hieman tätä pikku taukoa tänne kirjoittelussa.. On meinaan iskenyt armoton syysflunssa! Nessu-perhepakkaus nenäliinoja on huvennut parissa päivässä siihen kuntoon, että pakko laittaa joku hakemaan kaupasta uutta pakettia. Nenä vuotaa, silmät vuotaa, kurkkuun sattuu, aivastuttaa, on kuumetta.. Huoh. Pahinta tässä on se että ei saa sairastaa rauhassa siinä mielessä, että mulla on "deadline" milloin pitää olla terve! Tärkeät juhlat edessä, jota en voi missata, mutta tässä kunnossa en voisi osallistua. Okei, on tässä aikaa, mutta olo on hiukan toivoton silti..

Hyviä taudin karkoitus ehdotuksia otetaan vastaan!

Tässä kun joutuu makaamaan sängyssä suu auki, kun ei henki kulje muuten, hiukset rasvassa ja naama näppylöillä (milläköhän nuokin sais kuriin, tulleet ihan vaan tämän taudin takia taas?!) miettii että onneksi ei oo sitä unelmaprinssiä vieressä näkemässä tätä karmaisevaa näkyä :D! ..Vaikka oishan se kiva jos olisi joku paijaamassa sairastavaa "karhuntyttöä" :D hehe..


Pikaista paranemista kaikille muillekkin jotka kärsii syysflunssasta!

Sopivasti Radio SuomiPopin Aamulypsyn facebook yhteisössä kyseltiin tässä muutama päivä takaperin sitä mitä tosirakkaus kestää? Vauvan puklut suuhun, suolihuuhtelut.. :D yms.. Missä vaiheessa se alkuaikojen nolotus katoaa ja mikään ei enää hävetä, vaan voit olla rennosti oma itsesi? Kuten nyt esimerkiksi vessassa käynti :D

(Suosittelen kuuntelemaan muitakin Jaajon ja Petran keskusteluita tuolta Jaajolandiasta, "Suomen kusisimmasta vesipuistosta", itseen ainakin uppoaa täysin nuo jutut, takuunaurut luvassa :D)

Mikä olisi pahin tilanne, missä et haluaisi että toinen näkee sinut?
Näihin pohdintoihin päätän tämän tekstin ja menen hakemaan lisää juotavaa ja painun takaisin sänkyyn lepäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti