"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 17. elokuuta 2011

PRINSESSA on raskaana! :)

Jihuu, Prinsessa Victoria ja Daniel saavat kuin saavatkin perheenlisäystä :)! Selasin iltalehden nettisivuja ja heti ensimmäisenä oli tuo iloinen uutinen, juuri kun olin vasta kirjoittanut aiheesta.

Prinsessa Victoria odottaa vauvaa, lähetä onnittelut (IL)

Eipä mulla muuta ollutkaan, piti vaan kertoa täällä asiasta, jossei joku ole jo huomannut jostain muualta :D Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin, kun kuitenkin alkuvaiheessa ovat. Tuore kuva Victoriasta, edelleen sanon että enemmän mulla näkyis mahaa, kuin Victorialla.. :D hiihhih..

Loppuun vielä, kuva (alkaa jo itteä kyllästyttämään pelkkä teksti) ja paintilla piirtämisen taidonnäyte ;D
Roppakaupalla onnitteluja rajan taakse ja mukavaa "pikkulauantaita" kaikille :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti