Prinsessa Victoria odottaa vauvaa, lähetä onnittelut (IL)
Eipä mulla muuta ollutkaan, piti vaan kertoa täällä asiasta, jossei joku ole jo huomannut jostain muualta :D Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin, kun kuitenkin alkuvaiheessa ovat. Tuore kuva Victoriasta, edelleen sanon että enemmän mulla näkyis mahaa, kuin Victorialla.. :D hiihhih..
| Loppuun vielä, kuva (alkaa jo itteä kyllästyttämään pelkkä teksti) ja paintilla piirtämisen taidonnäyte ;D |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti