"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Uusi Blogi!

Iik! Muutama yö sitten ajattelin että NYT, pitäiskö perustaa oma blogi, erään seuraamani blogin innoittamana.. Joskus kauan sitten olen näitä kokeillut, mutta aina ne kirjoittelut jotenkin jäi.. Tällä hetkellä tuntuu että sormet syyhyää päästä kirjoittelemaan tekstejä erinäisistä asioista. Ja toiveissa ois tietysti teksteihin myös kommentointia, mutta mistä niitä lukijoita haalitaan? Vielä en itsekkään oikein tiedä mitä tänne tulee.. Toiveita otetaan vastaan :) Blogini ei siis ole keskittynyt esimerkiksi muotiin, ruuanlaittoon tai vastaavaan, mutta näistäkin aiheista saattaa jotakin tulla, aika näyttää.. :P Malttakaahan kunhan saan ensimmäisen tekstini tehtyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti