"Kitara soi, surua soi, niin hiljaa,
Soinnuista sen, ilo on mennyt pois
Sinun lähtösi vei siitä riemun,
Suru vain siihen jäljelle jäi
Surua nyt, kitara soi, kitara soi"
Soinnuista sen, ilo on mennyt pois
Sinun lähtösi vei siitä riemun,
Suru vain siihen jäljelle jäi
Surua nyt, kitara soi, kitara soi"
Hei mä opin upottamaan videon tekstiin! Se onkin ainoa ilonaihe, taas yksi hieno artisti on poistunut :'(. Topi Sorsakoski (Pekka Erkki Juhani Tammilehto 27.10.1952-13.8.2011) Tässä vielä uutinen aiheesta.
Ei tätä osannut odottaa, vaikka Topilla syöpä olikin, lähtö tuli silti äkkiä ja yllättäen, kun juuri muutamaa päivää aikaisemmin kävin tarkistamassa kotisivuilta olisiko mitään tietoa milloin Topi pääsisi taas keikkalavoille! Taas saa Suomalaiset iskelmämusiikin ystävät surra. Kari Tapion poismeno oli järkytys ja iskelmä soitti muistaakseni tasatunnein "Klabbin" biisejä, nyt en ole radiota kuunnellut, youtubesta sen sijaan soi Topin hitit.. Topin muistoa kunnioittaen & omaisille voimia <3
tässä vielä muutama oma lempparibiisi:
Eeva
Kaksi kitaraa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti