"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 8. elokuuta 2011

Kahdeksas Kahdeksatta

Tänään siis 8.8.2011, ei ihan niin hieno kun jos ois 8.8.2008 :D Silti näissä sama numero päivässä ja kuukaudessa päivissä (sekavasti sanottu?) on jotain ns. "erityistä". Kuinkakohan moni menee tänä syksyny naimisiin 11.11.2011 ;)..? ..Taas tätä hää aihetta, vaikkei häitä ole näköpiirissä, ei omia, eikä tuttujen :D Itse en valitsisi ainakaan tuommoista syksyistä päivää, kesähäät ne olla pitää :P (ei siis tietenkään sillä että muiden syksy/talvi/kevät häitä vastaan olisin.. hehehe..) Enkä kyllä välttämättä muutenkaan tuollaista "erikoisnumerosarjapäivää", vaikka silloin sen tärkeän päivän muistaisi ainakin paremmin.. Mitäs mieltä muut ovat :)?

Sitten uusille lukijoille TERVETULOA! Kylläpäs oli mukava huomata että oli tullut ekat kommentit :)!!! Ja fonttikin on nyt sitten vaihtunut siitä "kaunosta" tämmöiseen selvempään.. Kyllä se niin on, että ei sitä ehkä jaksa sitten tavailla, etenkin jos pitkän sepustuksen raapustaa.. Vaikka omasta mielestäni se ois ollut hienompi, mutta näin on parempi :)

Tässä tämmöinen tynkä postaus, aiheita on muhimassa, ja täytynee kehitellä jotakin esittelyn tynkää mitä tuolla pyydettiinkin.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti