Sinkkupäiväkirja, reseptivihko, arkea ylä- ja alamäkineen, havaintoja, unelmien haavemaja, elämää ei sen enempää..
"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski
keskiviikko 2. tammikuuta 2013
Lukijat HUOMIO! Mahdollisuus vaikuttaa
Rakkaat lukijat onko siellä vielä joku? Olen ollut armottoman laiska postaaja koko viime vuoden syksyn, en tiedä jaksaako kukaan enää roikkua mukana.. Yritän ryhdistäytyä, katsotaan kuinka käy, aiheita on kyllä rivissä, jonossa ja pinossa.. Mutta seuraako porukka vielä? Huutakaa vaikka hep, jos käytte yhä lukemassa tätä :)! Kuvausinto on vähän hiipunut, kalliita kuvia tulee, mutta jospa saisin ryhdistäydyttyä siinäkin.. Nyt kysymys kuuluu mistä haluaisitte lukea/mitä nähdä täällä..? Nyt teillä on mahdollisuus vaikuttaa, antamalla palautetta, kertomalla toiveita jne. Kaikki otetaan vastaan, mutta mitään en lupaa.. ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Täällä ollaan! Alkaa olla jo yli 170 seurattavaa blogia minulla, että aina en ehdi kaikille kommenttia heittää, mutta olen täällä kyllä vieraillut!
VastaaPoistaHyvää alkanutta vuotta!
Oho ompas sulla paljon seurantalistalla.. :D Montakohan mulla on, pitäis itseasiassa päivittää toi listaus.. Korkeintaan varmaan parikymmentä ehkä, välillä tuntuu että niissäkin on liikaa, ainakin jos on jäänyt esim viikon lukemiset rästiin :D Kiva että olet vieraillut, ihan ymmärrettävää ettei aina kerkiä kommentoimaan kaikkea :D Hyvää alkanutta vuotta sulle myös :)!
PoistaHep! Juttuja & kuvia elämästä! ;) Kivaa päästä urkkimaan muiden ihmisten arkeen, heheh. :)
VastaaPoista:D Täytyy vähän miettiä mitä sitä vois kertoa tai etenkin näyttää, ettei henkilöllisyys paljastu :D Noh sinkkuudesta varmaan on ainakin jatkossakin juttua, ehkä tylsyyteen asti xD
PoistaSinkkuus ei voi olla tylsä aihe ;) Siitä vaikka!
Poista