Uudenvuoden aatto, vuoden vaihde, uusi vuosi.. Äh, päiviä muiden joukossa sanon minä. Mitä tuota suotta juhlimaan.. Eikö kuukauden vaihtuminenkin voisi olla yhtä juhlaa..? Okei "ilmainen" vapaapäivä töistä, jee, ei paha. Mutta ei vaan hu-vi-ta. Tajusin etten ole koskaan tehnyt uutena vuotena mitään kivaa.. Yleensä olen vaan "mököttänyt".
Mitä järkeä on esimerkiksi rakettien paukuttelussa..? Hops yhdessä pommissa saa räjäytettyä pariksi sekunniksi taivaalle parhaimmassa/pahimmassa tapauksessa jopa 40€, keksin tuhatkertaa parempaa käyttöä tolle summalle kun yhden posauspommin. Sitäpaitsi, pelkään ihan piipisti raketteja.. (Voin vaan kuvitella millaista oli sodassa..) En ehkä vähiten siksi että joku ääliö kakara joskus kadulla tähtäsi just mukavasti minun suuntaan sen räjähteensä. Meikähän ei tänään ulkoile! Vai pitäiskö sanoa niinkuin Juha Berg, J. Vuorisen juoppis sarjassa "mulle ei v**tuilla!"
Olen oikea ilonpilaaja. Mutta tässä vastapainoa kaikille hyvän uudenvuoden toivotuksille, minähän en toivottele, tänään ei tule tämän tytön facebookkiin mitään runonpätkää että säilyköön muistot ja tuokoon uusi vuosi niitä lisää. En itseasiassa enää edes muista mitä olen tehnyt tänä vuonna, tapahtuiko jotain merkittävää?
Miksi kaikkiin tapahtumiin pitää liittää tietyt perinteet? Miksi uutena vuotena valetaan tinaa, en vala tänä vuonna, miksi syödään nakkeja ja perunasalaattia, okei myönnän, sorruin tähän.. Miksi pitää valvoa.. Itseasiassa mun tekisi mieli vaan nukkua koko homman yli, päätä särkee eikä ole tullut nukuttua kunnolla viime päivinä, tosin kuka luulee että saan nukuttua jos pommita paukkuu ympärillä?
Baariin ei huvita lähteä, vaikkakin menojalkaa voisi taas pikkuhiljaa vipattaa. Mutta kuten sanoin, en poistu tänään tästä asunnosta, joka tosin on kuin kaatopaikka ja siivousurakka jota en osaa aloittaa, stressaa nääääin paljon.. Mä en vaan halua jotenkin mennä silloin baariin kun kaikki muutkin menee, vaput yms. kun kaikki on liikkeellä, ehei, ei meikä vaan.. Liikaa pelottavia ihmisiä :D Normiperjantai/lauantai kelpaa paremmin bilettämiseen.
Kaikki muut ovat jossain omilla teillä, meikä viettää ypö yksin ekaa kertaa uuden vuoden, nyt kaadan limukkaa lasiin, skool, avaan telkkarin ja chillailen silmät ristissä. Kiitokset kuluneesta vuodesta ja tavataan taas ensi vuonna joka on tossa abaut tunnin päästä. Viettäkää hyvä turhin juhla, olkaa varovaisia ja nauttikaa vaikka nakit silmillä. Terveisin vastarannan kiiski.
PS. eiks oo kuitenkin parempi vihata uuttavuotta kuin vaikka joulua tai pääsiäistä..?
PPS. Lupaan palata positiivisemmilla postauksilla ensi vuonna.
..ehkä
![]() |
| http://naamapalmu.com/bigfile/38164 |



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti