Tänään on hyvä fiilis :)
Ei siihen aina tarvita mitään erityisempää, pieniä juttuja ja tekoja.
Kuten esimerkiksi puhelu jossa asiakas toivottaa aurinkoista päivää..
Mukava lappu liitteenä tuntemattomalta henkilöltä..
Se aurinko talvisena päivänä..
Aito tai ainakin hyvin feikattu hymy.
Kauniiden tulppaanien kuvia blogeissa.
Tieto tulevista menoista, pieniä tapahtumia..
Kaikkea näitä on ollut tänään.
Vaikka ulkona on kirpakka pakkanen.
Eilen Pekka Poutakin toivotti hyytävää tulevaisuutta :D
Vaikka olen ollut tosi väsynyt ja odottanut viikonloppua että pääsisin nukkumaan!
Stressannut tulevista jutuista.
Kamppaillut ihmissuhde pettymysten kanssa siitä myöhemmin
Hyvästä fiiliksestä huolimatta miettinyt että edelleen tästä puuttuu se jonka vierellä kulkea..
Silti on sanoinkuvaamattoman kiva fiilis, jota haluaa hehkuttaa :D
Jaajon sanoin:
"Nyt on aika ottaa pieni pala rauhaa!"
Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua :)





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti