"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 14. tammikuuta 2013

Suklaaähky

 Ja päätin tulla sitten jakamaan tämän teidän kanssanne.


Kuten jotkut facebookissa jakavat:
kauppareissut
lasten tarhasta hakemiset
bussista myöhästymiset
koiran ulkoilutukset
kuinka kynsilakan poistoaine kirvelee haavassa
....

Ah Facebook, sitä tiedon määrää <3
Ollaanko me nykyään ihan idiootteja??

2 kommenttia:

  1. Mulla ei oo suklaaähky! Mä alan vasta päästä vauhtiin. ;) Aion syödä kaiken sen 9kk herkkupihistelyn edestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D sä oot kyllä niin ansainnu nyt herkkuhetken :P voihan tuota taas tänään itekkin vetää suklaa överit, kun vielä on jäljellä, heh :P

      Poista