Ja päätin tulla sitten jakamaan tämän teidän kanssanne.
Kuten jotkut facebookissa jakavat:
kauppareissut
lasten tarhasta hakemiset
bussista myöhästymiset
koiran ulkoilutukset
kuinka kynsilakan poistoaine kirvelee haavassa
....
Ah Facebook, sitä tiedon määrää <3
Ollaanko me nykyään ihan idiootteja??

Mulla ei oo suklaaähky! Mä alan vasta päästä vauhtiin. ;) Aion syödä kaiken sen 9kk herkkupihistelyn edestä!
VastaaPoista:D sä oot kyllä niin ansainnu nyt herkkuhetken :P voihan tuota taas tänään itekkin vetää suklaa överit, kun vielä on jäljellä, heh :P
Poista