Tässä postauksessa ei ole päätä eikä häntää ja tarkoitus ei ole todellakaan tuomita ketään, kunhan vaan itsekseni taas ihmettelen maailman menoa :D
Kyse on nyt tatuoinneista. Olen kiinnittänyt huomiota tässä viime aikoina kun olen käynyt bilettämässä että kuinka monella onkaan jonkunlainen tatuointi jossakin kohtaa. En oikeastaan muista niistä miehistä kenen kanssa olen illan aikana tanssinut että kenellä EI olisi ollut jotakin merkkiä ihossa. Löytyykö enää mistään miestä jolla ei olisi tatuointia? Tsekkasin tuossa facebook kavereita läpi ja tein pikaisen laskutoimituksen niistä kenellä on tiettävästi tatuointi, kaikista en varmuudella osaa sanoa.. ja tulos oli 24%.
Varsinaisesti tatuoinnit ei häiritse minua millään tavalla, parhaalla kaverillani on pari tatuointia ja so what. Jostain syystä joskus olen ajatellut että en haluaisi miestä jolla on tatuointi, ehkä se jollain tavalla tuo jotakin ns. "gangsterimaisuutta" :D Mutta ehkä joudun tinkimään tuosta ja ottamaan tatuoidun miehen kun tuota tarjontaa katsoo.
Musta pienet yksittäiset tatuoinnit on vielä ihan ok, mutta sitten kun esim koko käsi on tatuoitu ihan täyteen kuvia, alkaa mennä jo yli ymmärryksen ja kauneuden. Mutta kuten sanottu, en tuomitse ketään sen perusteella onko hänellä 1 tai 100 tatuointia! Se on jokaisen oma päätös pistää mustetta iäksi iholleen, mutta itse en aina vaan ymmärrä että miksi.. Miksi joku haluaa vaikka tähden jalkaan? Tai ihan mitä vaan? Miltä tatuointi näyttää sitten kun on 70v? Tuntuu hassulta ajatella joku tatuoiduista kavereista sitten vanhana mummona, lasten lasten kanssa saunomassa, ryppyinen isoäiti jolla on kroppa täynnä kuvia.. :D
Täytyy myöntää että on mullakin mielessä pari vaihtoehtoa mitkä voisin tatuoida jos olisi pakko, mutta en tiedä olisinko valmis niitä kantamaan hautaan saakka. Tuskin kuitenkaan tulen mitään tatuoimaan koska neulat ei kuulosta hyvältä piikkikammoiselle.. Ei kipua kiitos. Hennatatuointina voisi joskus ottaa, mutta niissäkin piilee omat riskinsä..
Eipä tästä nyt tainnut tulla kyllä mitään kunnon juttua, aivot vähän jumissa, mutta menkööt nyt näin. Toivottavasti kukaan ei nyt vaan loukkaannu. Kyllä osa tatuoinneista on ihan kauniitakin :) Mutta meikä suosii niitä lasten siirtotatuointeja, vai mitä ne on ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti