Sinkkupäiväkirja, reseptivihko, arkea ylä- ja alamäkineen, havaintoja, unelmien haavemaja, elämää ei sen enempää..
"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski
lauantai 19. toukokuuta 2012
Viimeinen kiekkokatsaus
..Lupaan.. Ilmassa on alkanut jo joiltakin tahoilta olla hienoista kiekkohuuma pahoinvointia (ei siis täällä blogissa kuitenkaan ole ilmennyt..). No mitäs ette ole kiinnostuneet, siinähän kärsitte muiden kiinnostuksesta, ha ha :D Ole kotijoukkueesi kultakypärä.
Päätin tänään olla pystyttämättä koti kisastudiota ja lähteä Hartwall Areenan teltalle katsomaan peliä. Kävellessä areenaa kohti tuli jo ihan käsittämättömän innostunut fiilis :D!
Miltä kulta maistuu?
Valitettavasti tänä vuonna ei päästä kultaa maistelemaan, muuten kuin Niemen tarjoamissa suklaakiekoissa..
..joissa oli lehtikultaa..
Tunnelma oli katossa ja teltta täynnä porukkaa. Suomifaneja lähes kaikki, yksi Venäläinen oli siinä vieressä joka sitten lähestulkoon yksin kannusti kun Malkin mäiski verkot tötterölle. Istumaan ei päässyt, joten ~3 tunnin seisomisen jälkeen jalat oli aika puurona. Desibelit oli taivaissa kun ensimmäinen maali iskettiin Venäjän verkkoon. Mutta usko voittoon alkoi laantua ja hurmos loppua siinä vaiheessa kun Suomen maalissa alkoi toden teolla heilua, ensin yksi maali, sitten toinen, ja vielä ja ja ja.. Ja Mertarannan mukaan Venäläistenhän piti olla ihan jäässä..! Mikke sentään oli pelissä liekeissä, siitäs saivat pilkkaajat! Ei auta, pettymys oli huikea kun tuomio tuli, Suomi hävisi 2-6 Venäjälle. Lohtua toi sentään se, että meillä on vielä mahdollisuus pronssiin! ..Minä kun luulin että nyt tiputtiin kokonaan mitaleilta.. Nyt alkaa olla kiekkohuuma ohi, ja tätä kun oli odotettu pitkään ja näin äkkiä kaikki loppui, ei muuta kun ensi vuoteen taas.. Nyt taidan lähteä viettämään leffailtaa, sen olen ansainnut, ja huomenna sitten siivouspäivä & kannustetaan Suomi pronssiin :)!
Voihan vehanen, niin oli ja niin on tänäänkin, ei taida tulla pronssiakaan, masentavaa katottavaa :( Alku pelit meni niin hyvällä voittoputkella, vaikkei kovin runsailla maaliluvuilla.. Miten pääsee Jukka Jalosen paikalle? Olis pieni oppitunti leijonille..
Ihan oli kakka peli, murr. >:-(
VastaaPoistaVoihan vehanen, niin oli ja niin on tänäänkin, ei taida tulla pronssiakaan, masentavaa katottavaa :( Alku pelit meni niin hyvällä voittoputkella, vaikkei kovin runsailla maaliluvuilla..
PoistaMiten pääsee Jukka Jalosen paikalle? Olis pieni oppitunti leijonille..