Siis apua, tänään ei tule Suomi matsia jääkiekon saralta!
Hyvänen aika sentään kuinka tyhjältä tuntuu :D
Mitä teen nämä ylimääräiset illan tunnit?
Ja miten minä ylipäätään päädyin seuraamaan kiekkoa näin tiiviisti?
Tauko & maalinteko biisit on niin hyviä että tunnustan tehneeni youtubeen
jopa soittolistan niistä :D
Kiekko disco pystyyn!
Seuraavaa matsia odotellessa voi bongata youbesta esim seuraavat suosikit:
Boston bruins goal song
Avicii - Levels
Chuckie Feat. Gregor Salto - What happens in Vegas <3
Los Tontos - Sakkijarven Polca :D
David Guetta ft. Sia - Titanium
Alien Ant Farm - Smooth Criminal
+kaikki hyvät Suomi biisit, joita löytyy leijonat 2012 levyltä
Kannustetaan Suomi loppupeleissä voittoon!?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti