Selasin 2 444 kpl asioita, joita voisi haluta tehdä,
lukuisien eri ystävänpäivä haaveiden ym. joukosta
valitsin nämä, perus unelmia, pieniä juttuja jne..
 |
| :D |
 |
| Yllätys ;)? |
 |
| Tän oon joskus tehnytkin, mutta ois kiva uudelleen, niin että laittaa esim. sähköpostin mukaan, jotta löytäjä voi ottaa yhteyttä ja kertoa löydöstään :) |
 |
| Kun ei osaa, niin ei osaa.. |
 |
| Kun saisi edes aloitettua.. |
 |
| Perus hierontakin tekisi gutaa..!! |
 |
| xDDD |
 |
| ..ja moneen muuhunkin paikkaan.. |
 |
| Ainakin välillä.. :P |
 |
| En oikeasti jaksais.. |
 |
| Ja tähän en pystyis |
 |
| Tartu hetkeen? |
 |
| Mikäli olisi sota/rauhanturvaaja mies/armeija poika ;) |
 |
| Toteuttaisin tän kyllä ihan Suomessa |
 |
| Varo 64, Mikke Granlund, ryhdyn puumaksi ja viettelen sinut <3! |
 |
| Ja jotain muutakin siinä välissä.. |
Oho, tuli vähän pitkä, mutta eipähän voi valittaa kuvien puutteesta.. :D
Onhan siinä jo pakettia kerrakseen! Onneksi on yleensä koko elämä aikaa nuo hommata!
VastaaPoista20 mä oon noista jo tehnyt! Jotkut jopa moneen kertaan...paitsi en mä niitä laskenut! :) No, mä oonkin vanha korppu!
Hyvää viikonloppua!
Niimpä, vielä kerkeää sattua ja tapahtua kaikenlaista :)
PoistaMukavaa viikonloppua sinullekkin :)!