"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 31. toukokuuta 2012

11 Kysymystä & Vastausta

Sydämen asialla Eevi kysyi ja minä vastasin, olkaapa hyvät:

1. Millainen ystävä olet?
Hmm.. varmaan aika omistautuvainen ja sellainen että haluan pitää kavereistani kiinni. Välillä ehkä hitusen mustasukkainenkin.
2. Mitä luonteenpiirrettä arvostat toisessa?
Kiltteyttä, mutta myös tietynlaista räväkkyyttä, että on rohkeutta tehdä asioita, joita ei sitten ehkä itse uskalla tehdä.. Sellainen sopusuhtainen sekoitus kaikkea.. :) Kuuluuko huumorintajuisuus luonteenpiirteisiin.. olenpa tyhmä.. Se tuli mieleen.. :D
3. Millainen olet riidellessäsi?
Mykkäkouluilija, toisen pitäisi arvata mikä on pielessä, kenties vähän marttyyri..
4. Mikä vuodenaika olisit?
Varmaankin kesä, ainakin tykkään siitä :P
5. Mistä tykkäät itsessäsi?
Aaa voi eii.. Ehkä siitä että olen ystävällinen :D ..Silloin kun haluaisin olla vähän ei niin ystävällinen (vaikea selittää.. toivottavasti joku tajua..) kyllä ärsyttää kun en vaan osaa olla "ilkeä".
6. Lempparielokuva- ja sarja, miksi?
Pahoja kyssäreitä! Noita sarjoja nyt on miljoona.. Jos jonkun sanon, niin sitten tuleekin joku vielä parempi myöhemmin mieleen..! Huumoriohjelmat, kuten nyt esim. Ketonen & Myllyrinne uppoaa ihan täysillä. Ja sitten monet Suomalaiset sarjat, esim. Hovimäestä tykkäsin :)! Ainiin ja leffa, ööhh.. sanotaan nyt vaikka vihreä maili :)
7. Mikä kappale kuvastaa parhaiten sinua?
Tähän vois sanoa saman pohjustuksen kun edelliseen.. Öööööhhh! Koska en keksi mitään "syvällisempää/taiteellista" niin hei: Olen Suomalainen! :D ylpeä isänmaastani


8. Kierrätätkö, miksi tai miksi et?
Osittain, paperinkeräykseen vien lehdet jne. Patterit vien niille tarkoitettuun boksiin. Pullot asianmukaiseen palautuspisteeseen.. Mutta mitään biojäte juttuja en harrasta..

Pakko laittaa linkki ku tuli mieleen..
"Mitä mieltä sä oot tosta ilmastonmuutoksesta? -No meil on kaks kaupunkimaasturia ja sitten kun me lähdetään ulos ni me jätetään valot päälle ja jääkaapin ovi auki" :D
Tietyissä asioissa en jaksa mitään "viherpiiperrystä", kun suhteuttaa asioita niin paljon pahempaakin saastuttamista tapahtuu jonka rinnalla ne olemattomat teot ei vaikuta juuri yhtään mitään..
9. Mitä söit tänään aamupalaksi?
Kiivihedelmän ja jälkiuunileivän
10. Lapsuuden haaveammatti, toteutuiko se?
mm. poliisi, not.
11. Millainen on hyvä elämä?
Vaikeita, mutta hyviä, kysymyksiä. Sellainen että siihen on itse tyytyväinen ja voi olla onnellinen :) Ei turhia huolia ja murheita.

 Tehtävänä oli myös haastaa muita vastaamaan omiin kysymyksiin, mutta tää haaste on roikkunut jo niin pitkään sen takia etten ole keksinyt kysymyksiä ja kelle ne laittaisin että skippaan nyt tämän kohdan, jotta saan julkaistua edes nämä omat vastaukset, pahoittelut Eeville että tässä vähän kesti :D

1 kommentti:

  1. Kiva, kun jaksoit vastata kysymyksiin.
    Vihreä maili on hyvä, ainakin niin pitkälle, kun oon sitä katsonut. Oon aina nukahtanut ennen loppua. Pitäis varmaan lukea se kirja. Ja vastaha toi tuli telkkarista ja Ukon kanssa katsottiin sitä yhdessä. No, taas nukahdin, eikä se miehen retkale voinut kertoa loppuratkaisua. :-D
    Yksi periaate, mistä itse pidän kiinni on kierrättäminen! ;-)

    VastaaPoista