Viime yön satoi oikein lahjakkaasti.. Noh mitä on aamu asvaltilla odotettavissa..
KASTEMATOJA!!
Hyi *kirosana*..
Kävelin selkäranka jäykkänä eteenpäin, väistellen PAKSUJA lieroja.
Ällötti niin paljon..
..Ja silti oli pakko katsoa maahan, vielä pahempi olis ollut talloa liiskaks *splruits*
En tiedä mikä niissä niin ällöttää, mutta kauhunsa kaikilla..
..Turha luulla että menisin pelkokertoimeen popsimaan..;)
| Kuvituksena laatutaidetta.. :DDD ..turha odotella että kuvaisin.. ;) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti