"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 7. toukokuuta 2012

Kastemato kauhu

Viime yön satoi oikein lahjakkaasti.. Noh mitä on aamu asvaltilla odotettavissa..
KASTEMATOJA!!
Hyi *kirosana*..

Kävelin selkäranka jäykkänä eteenpäin, väistellen PAKSUJA lieroja.
Ällötti niin paljon..
..Ja silti oli pakko katsoa maahan, vielä pahempi olis ollut talloa liiskaks *splruits*
En tiedä mikä niissä niin ällöttää, mutta kauhunsa kaikilla..
..Turha luulla että menisin pelkokertoimeen popsimaan..;)



Kuvituksena laatutaidetta.. :DDD ..turha odotella että kuvaisin.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti