| Hei tonttu ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahin aika, eiku.. ..ja nimeni ei ole Irma, enkä ole 26v ;)! |
Sinkkupäiväkirja, reseptivihko, arkea ylä- ja alamäkineen, havaintoja, unelmien haavemaja, elämää ei sen enempää..
"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski
tiistai 8. toukokuuta 2012
Aikuisten synttärit
Tulin tässä pohtineeksi että voiko aikuinen järjestää synttärijuhlat? Kun ei kuitenkaan täytä tasavuosia..?Oletteko te järjestäneet synttäreitä itsellenne? Itse en ole pitkään aikaan viettänyt synttäreitä mitenkään, mutta nyt tekis mieli järjestää jonkunlaiset kemut. Ei ehkä mitään perinteistä, tulkaa kotiin ja syödään sipsejä ja kakkua, lastenjuhlatyyppistä.. :D ..Enkä kuitenkaan mitään kamalaa känni örvellystä. Mutta millaiset synttärit sitten voisi järjestää? Entä onko epäreilua pitää synttärit jos toiset eivät pidä, ..tai ainakaan en ole saanut kutsua.. Lahjat ei ole se pääpointti, niinkuin ehkä joskus lapsena, mutta tuntuu että jengi tuo kuitenkin jotain, vaikka sanoisi ettei tarvitse.. Mitä mieltä olette, järjestänkö tänä vuonna omaksi iloksi jotkut syntärijuhlat, vai onko lapsellista juhlia itseään.. :D?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tottakai voi! Mun yksi tuttu piti viime kesänä nyyttärisynttärit ja kutsussa oli, että saa tuoda avecin. Oli kesä, joten ne pidettiin ihan yhdessä puistossa! Oli kuulemma kiva kun paikalla oli hyviä kavereita, mutta nämä toivat jonku serkun kumminkaimankin mukaan! Hauskaa oli ollut ja nurtsi oli ollut iloisen näköinen neljän aivan kirkuvan kirkkaan peiton vuoksi! Herkkuja syötiin ja vähän oli juotu. Lahjoja ei ollut tarkoitus tuoda, mutta oli niitäkin sitten muutama!
VastaaPoistaKuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta pitää synttärit! Mulla oli tossa tammikuussa omat juhlat ja ihan tyhmää, kun ne ei ole kesällä. Niin olisi kiva jossakin rantsussa, puistossa tai omalla takapihalla viettää päivää herkkujen ja läheisten kanssa. Joka vuosi ollaan kyllä käyty mun synttäreiden kunniaksi syömässä, mutta ei se ole sama asia. :-)
VastaaPoistaTottakai voi pitää synttärit! Ihanaa kun joku pitää synttärit.. :) No mun synttärini on yhdensortin örveltämistä ihan vaan, mutta kai niitä voi olla monenlaisia muunlaisiakin.. ;)
VastaaPoista