"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 5. toukokuuta 2012

Must on tullu (penkki)urheilu hullu

Jääkiekon MM kisat lähti käyntiin taas eilen.
Minä, joka en aijemmin ollut kiinnostunut mistään urheilulajista,
meinaan nyt seurata kiekkokisoja.
Kalliiden lippujen takia paikanpäälle ei tule mentyä kisoja seuraamaan,
mutta eilen oli AVA päällä ja on se hianoo että
eka peli voitettiin, vaikkakin 1-0!
Vielä kun saatais poika tänäkin vuonna kotiin,
mahtavat tunnelmat ja muistot viime vuodesta!

Tämä uusiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti