Ja tää soi päässä :D
Musta tuntuu että mun ei kannata enää selostaa mitä milloinkin tapahtuu mun ihastus rintamalla ennen kun jotain oikeasti kunnolla tapahtuu, kun tilanteet menee toisin kun oon ajatellut jne. Meni taas vähän eri suuntaan jutut kun mitä ajattelin, sanotaanko näin niinkun napapiirin sankareissa "tuli pari muuttujaa".. :D
Ei mitään huonoja uutisia kuitenkaan.. :) Edelleen sama ihastus mielessä, mutta myös muita vaihtoehtoja on mahdollisesti.. Kyllä taas tuntuu että löydän vielä jonkun :) Että kun hymyilyttää :)
Ah, tuntuu ihan kun ois elossa, oikeesti heränny jostain koomasta, kevät tekee ihmeitä!
Odotan niiiiin paljon kesälomaa. Ja toivon että sillon tapahtuu jotain.
Aurinko paistaa, kevät vaatteet on ihanat, valkovuokkoja ja leskenlehtiä alkaa jo näkyä, linnut laulaa jopa ärsyttävyyteen asti.. Osa porukasta liikkuu jo vähän liian vähissä vaatteissa, tuntuu hassulta ajatella että jossain on vielä jopa kohtuullinen määrä lunta maassa, täällä eletään jo "kesää" joidenkin mielestä.
Odotan sitä että puut alkaa vihertämään, että luonto puhkeaa kukkaan.
Siitä en tykkää yhtään että kevät takista repsottaa taas napit, eikai auta kuin ottaa neula ja rihmaa ja ommella ne paikoilleen :( Enkä tykkää siitä että näin jo ensimmäisen sekopäisen mehiläisen pörräämässä.
Niin mitä sitten tulee tohon otsikkoon..
Tosiaan, tuntuu kun se vappu ois jo nyt, eikä vasta ma-ti..!
Tänään on vaan niin ilonen fiilis.
Ja tunnen ansainneeni tän hetken vapaan.
Ainiin, mä haluaisin vappupallon :D! Lapsuuden perinne henkiin.
Näin semmosen angry birds possu pallon, se ois hieno.
Sen enempää en oo kattellu..
Jos joku haluaa sponsoroida, niin.. :D
Kuinkakohan älyttömän kalliita ne on jo nykyään?
Emmä nyt tiedä mitä muuta hehkuttaisin tässä.. :D
Harmi kun ei ollut 5 sentin kolikoita taskut täynnä tänään, oisin voinut kilauttaa jokaisen armeija pojan keräyslippaaseen kolikon, näin kansallisena veteraanipäivänä.
Siitä kiitos jokaiselle isämaan puolustajalle, että saamme viettää vappua keväisessä Suomessa :)!
Miekin näin Vihaisen Linnun heilumassa meidän Prismassa. :-D Ei se tainnut olla kuin yli kymmenen euroa. Pallo sai jäädä kauppaan. :-D
VastaaPoistaKivaa, kun sulla on ihastuttavan keväinen fiilis! Hyvää vappua!