"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



tiistai 17. huhtikuuta 2012

Mahotonta meininkiä

Juuri kun olen valittanut että mistä voin löytää ketään miestä, minulle tulee kuin tarjottimella kaksi ehdokasta, siis KAKSI! Voi taivas.. Toisen hepuista tiedän ulkonäöllisesti, toista en. Tämä toinen, ihan ok näköinen jannu vaan on hieman "paha poika", tietyllä tapaa.. Mutta naisethan rakastuvat renttuihin, eikai sille mitään voi? Aivan yllättävä käänne. Tosin kumpikaan ei tiedä minusta mitään.. Sokkotreffit paritusta. Mutta hei, jos leikkiin lähtee, ei tässä voi hävitäkkään. Mutta mä en tiedä uskallanko.. Tässä on taas hieman "hankala tilanne", en viitsi kaikkea kertoa, etten paljastu ;) Mutta siis, perjaatteessa voisin heittäytyä täysillä mukaan, vailla huolta siitä että "menetän kasvoni".. Jotta kirjoittaisin mahdollisimman monta kertaa sanan mutta, niin sanotaampa vielä se mutta, että minulla on se yksi ihastus, jonka kimppuun käymiseen odotan mahdollisuutta.. Vaikka on hyvin mahdollista etten sitä saa, haluaisin vielä odottaa ja katsoa.. Voi Apua! Ei oo helppoo ei :D

Nuoren sinkkunaisen seikkailut blogista sain muuten tunnustuksen.. :) Ja koska olen jo samaisen tunnustuksen aikaisemmin saanut ja tehnyt, niin et tällä kertaa sen kummemmin tee tätä, vaikka otettu olenkin kunniasta päästä listalle :D! ..Sen verran voisin kyllä tehdä tunnustusta, että käykää vilkuilemassa kyseistä blogia, minä ainakin tykkään kovasti :)

1 kommentti:

  1. Heheh, kiitos saamastani mainosajasta! ;)

    Yllättäviä käänteitä tämä elämä täynnä! Tsemiä pohdintoihin! Kokemus kyllä näyttänyt, ettei noista pahoista pojista mitään kovin hyvää ikinä seuraa... Toivottavasti saat sen ihastuksesi nalkkiin!

    VastaaPoista