"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Ajatuksia iholla

Ensin musta tuntuu että päivityksiä tulee liian harvoin ja nyt niitä sitten tulee kerralla liikaa? No, jokatapauksessa.. Aamulla oli kuvapostaus, nyt asiapostaus. Suoritin taas sunnuntain iholla maratonin, ~2h viime viikon iholla jaksoja putkeen. En edes tajua miks tota pitää kattoa, toisaalta tylsä, toisaalta kuulee hyviä ajatuksia ja innostavaa on se kun sarjan henkilöt löytää ihastuksia.. Tosin sitä en tajua että ensi treffeillä mennään heti toisen luokse yöksi..! Tosiaan siis miksi katsoa ohjelmaa toisten elämästä (koska omassa elämässä ei tapahdu mitään) mutta samahan se on tietysti blogeissakin, miksi lukea toisten elämästä..

Viime viikon jaksot sai nyt sitten pohtimaan taas kaikenlaista. Esin keksi kysellä kaikilta entisiltä miehiltään että mikä meni suhteissa pieleen. Voi että kun hyvä idea! Ois kiva itekkin tehdä toi, tosin kestäiskö sitä sitten kuulla että missä meni vikaan, mikä itsessä oli huonoa? No, eipä mulla oikeastaan ole noita keneltä kysellä, ja nekin joita on ollut, niin tiedän missä vika oli.. Vain 1 henkilö olisi kiva haastatella aiheesta, mutten kehtaa, enkä voi!

Seuraavana Heli & Janne. Pelkät ystävät? Silti pusuja.. helliä haleja.. Janne silittää Helin reittä.. Hmm.. EI MUTTA, mäkin haluan juuri tuollaisen! Ei mitään yhden illan juttua, vaan tuttu ja turvallinen ystävä, jonka kanssa on pientä hellyyttä! Ei mitään vakavaa. Kaipaan edes jotain väliaikaista, en edes aina tiedä olenko valmis seurustelemaan, mutta jonkun tarvitsen. Mutta kuten sanottu ei mitään yhden ainoan illan säätöä, eikä mitään toisen tunteiden loukkaamista, ei mitään likaista, hellyyttä hellyyttä <3 Voi että kun on vaikeaa!

Mitäköhän sitä sitten, kun taas on käsitelty rakkaus aihetta.. Tää päivä on ollut kyllä taas niin laiskuuden huippu, en ole saanut mitään aikaiseksi, tylsää! Ehkä avaan taas telkkarin ja katson jotain rästiin jäänyttä ohjelmaa ja annan taas aivojen raksuttaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti