"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kirppis "löytöjä"

Kävin taas huvikseni kirppiksellä jonka tiedän myyvän kaikkea kauheaa..
http://paskatkirppisloydot.blogspot.com/ blogin innoittamana taas kuvailin kaikkia kamaluuksia.
Ei ollut kuin kännykkäkamera mukana, joten laatu on sitten sen mukaista..
Sormet oikein syyhysivät päästäkseen ikuistaakseen tuon, tuon ja vielä tuon kakkuuden.
Paljon olisi ollut muutakin, mutta tässä nyt jotain.. :D


Vessaharjat eivät sentään olleet käytettyjä.. Onkohan sellaisiakin joku yrittänyt joskus myydä? Huvitti vain kuinka koristeellisia niistäkin voidaan tehdä.. Ottaisitko sinä merellisen vessaharjan kotiisi?


Kattila + kansi 20€. Joku keräilijä on nyt ehkä ihan innoissaan, mutta musta toi oli karsea!


Hyvä rouva, olisiko teillä tarvetta paketilliselle tena vaippoja? Tai vaikka useammalle.. 7 eurolla lähtee!


Wautsi! Adidaksen lenkkarit. Vähän ovat niinkun parhaat päivänsä nähneet ja juoksut juostu, mutta eihän näitä voi roskiin heittää! Hinnasta ei voi valittaa, halvalla lähtee, 0,50€ osta pois!


Yksi kaksi, sulle tuli faksi.. Toisessa pöydässä lankapuhelin 10€..


Voi olla että kuvasta ei välity soittimen likaisuus, mutta hyi, en olis viittinyt koskea.. Eiköhän noita saa nykyaan kaupastakin jo uusia tohon hintaan..? Ja kysymys kuuluu, toimiiko vain radio, vai myös cd & kasetti osasto..?

Uusi kassi 4€, kysymys kuuluu, minkäs lehtitilauksen kylkiäisenä tämä nyt tulikaan, en enää muista.. :D
Nimimerkillä: lähtisinkö myymään myös omani..?

Nää oli kyllä aika hellyyttävät, joku setämies näprännyt ja purkitellut bona purkkeihin ruuveja ja muttereita käypään hintaan.


Joo ei mitään hajua paljonko kuntopyörät maksaa ja onko tälläselle kellastuneelle tunturille kellään kysyntää.. Mutta huvitti kun oli säädetty ihan olemattoman kokoiseksi.. :D

Saiskos olla venäläinen kerran avattu kestoväri purkki hintaan 4,90€?

Ja sarjassamme hälytetyt tavarat:

Huikea taloudellinen menetys jos joku varastaisi tuon, eikö ois kannattanut hälyttää tuo väripaketti?


Sports USA, kyllä surku tulee jos nämä pitkäkyntisen matkaan lähtee

+ kaiken huippu oli jotkut euron arvoiset ponnarit jotka oli varustettu hälyttimellä!


Kakkojen kirppislöytöjen vitsaus, sanat aito ja wanha.. no tässä olis sitten se aito ötökkä.

Näiden lisäksi kirppiksellä oli mm. meíkkejä, ei sentään käytettyjä, mutta varmasti parasta ennen päivämääränsä nähneitä.. Niin ja olihan siellä kyllä yksi deodoranttikin, joka ei ihan uudelta ja avaamattomalta vaikuttanut.. nam!

Mutta sokerina pohjalla, tein myös 2 löytöä.
Luvattoman huono kuva, mutta toi kukkanen & ämpäri oli jotenkin niin söpö että piti 3 eurolla ottaa. Voi olla että pian mulla on vain toi ämpäri, kiitos viherpeukaloni, jota ei siis ole..

Nämä super hellyyttävät Nalle Puh tarrat oli kanssa ihan pakko pelastaa, ihan itselle.. <3

Semmoinen kirppis kierros tällä kertaa, taas pitkästä aikaa.
Tuli siellä joku hieman seko setä toivottelemaan hyvää vappuakin.. :D
Melkonen paikka.
Ja joku kertoi "Mäki vedin aamulla puol pulloo koskenkorvaa."
Ja sitten vielä kauppareissun paras:
Pieni poika kärryissä, tiputti lattialle jotakin..
Mummi: "Oot sä menny älyttömäks? Missä sun äly on?"
:DDD
Ja ps. ihanaa kun kevät tulee, vaikka eilenkin sato räntää..

1 kommentti:

  1. En itse juurikaan eksy kirppiksille, mutta omaan muutaman näistä paikoista innostuneen ystävän ja sittenhän mennään kun eteen tulee! Juuri tämmöstä kamaa enimmäkseen minä niissä näen. Ehkä minulla ei ole oikeaa vainua ja silmää! :)

    VastaaPoista