"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 2. helmikuuta 2013

Kohu karkkia tarjolla

Ei taas menny ihan nappiin tää bloggailu projekti. Niinhän se viikko taas vierähti etten saanu blogin puolella (saati sitten missään muuallakaan) mitään aikaan, vaikka niitä eri julkasuja mielessä oiskin. No alotellaan tälläsellä kevyemmällä tällä kertaa.. Tai emmä tiedä voiko tämmöstä sokeripommi postausta kovin kevyeksi sanoa..

Kuka arvaa mitä tällä kerralla on mielessä..?

 
Nyt ei oo kyseessä suosikki lehti..

vaan...

Tättäräräää:
Merkkarit on palanneet!

Henkilökohtaisestihan en muista noita mustia merkkareita, liekö millon niiden tekeminen lopetettu, mutta ainakin noi vanhemmat tyypit on ilmeisesti nimenomaan niitä kaivannut.. Noh itse odottelin noita keltaisia ja punaisia merkkareita. Jokin aika sitten muistin että ennen jossain makuunissa myytiin keltaisia ja punaisia rahoja, sitten mietin että hetkinen onkohan niitä enää muuten missään ja päädyin lopputulokseen että ei ole, vaikken makuunissa käynytkään :D Kovin kauaa en siis kerinnyt karkkien perään haikailemaan vaikka siitä on kohtuullisen monta vuotta kun olen viimeksi noita namuja mussuttanut.. 

Kun sitten kuulin että merkkarit on palaamassa ja joukossa on juurikin noita punaisia ja keltaisia lantteja en meinannut pysyä housuissani.. hohhoo :D Sitten ilmestyi erään nimeltämainitsemattoman kaupan mainoslehtinen joka mainosti merkkaritarjousta, marssin sitten "liiteriin", muttei siellä karkkeja ollutkaan, prkl, mistäs sitten etsittäisiin, etenkin kun iltalehden uutiskynnyskin ylittyi sillä että merkkareiden saatavuus oli osoittautunut suuren suosion takia ongelmalliseksi, toisin sanoen, karkit oli loppu kaikkialta. Mutta.. kauppias hoitaa homman ja eräästä k-kaupastahan näitä sitten löytyi.. Koko on tosiaankin pienempi kuin ennen, mutta eipä tuo haitanne. Osa sanoo ettei merkkarit maistu enää samalta vaikka ovatkin alkuperäisen reseptin mukaisia, osa taas on sitä mieltä että maistuu samalle.. Uskoakko fazeria vai tyyppejä jonka makuaistin on tainnut aika kullata.. Mustien entisestä mausta en sano mitään, mutta nykyään, nam nam. Cola lantteja ei ole tainnut ennen ollakkaan..? Mutta nekin on: omnomnom. Sitten niihin hedelmäisiin.. Haju on kamala, mutta samoilta maistuvat! Kiitos fazer.
Mietin vaan kuinka moni ostaa näitä uudelleen tämän alkuhuuman jälkeen? Toivottavasti moni, etteivät lopeta uudestaan näiden tuotantoa. Meikällä tuli pakkomielle syödä karkit heti loppuun, mutta ovat niin kovia ja sitkeitä ettei ihan hetkessä pussillista tuhottua. Mikä toisaalta on ihan hyvä homma..

Yhteenvetona: Meikä suosittelee!

1 kommentti:

  1. Onhan noita merkkareita ollut jo aika kauan. Koko on vain pienentynyt vuosien varrella. Pienensivät kun joku lapsi oli tukehtua tai tukehtu karkkiin. Merkkariti on nam!

    VastaaPoista