"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kesää kohti

Helmikuun kymmenes.
Lunta sataa, vähän taas lisää..
Ja mitä tekee meitsi, miettii kesää.


Mietin mitä voisi tehdä kesälomalla..?
Vaikka en edes tiedä vielä milloin kesälomani vietän.

Voisin lähteä Viroon, hotellimatkalle jolloin olisi kunnolla aikaa tutustua paikkoihin, ilman ainaista takaisin laivaan kiirehtimistä. Voisin tuhlata lomarahat hemmotteluhoitoihin, jotka siellä on halvempia kuin Suomessa.
 Kotimaan matkailun osalta olisi ihanaa toteuttaa reissu johonkin vanhaan kaupunkiin.
Paikkaan missä olisi ihania vanhoja puutaloja ym. Kuvaajan paratiisi ;)
Porvoo, Tammisaari, Loviisa, Rauma, Hanko, Vaasa..?
Myös mökkeleimään on päästävä.
Haluan bilettää, tavata uusia ihmisiä.
Roadtrip halki Suomen olisi mahtava mutta ensin tarttis auton ja seuraa.
4 viikkoa menee nopeasti, mutta se on myös pitkä aika ilman tekemistä.
Mitä kaikkea tekemistä siis keksiä neljäksi viikoksi..?


Aarg, kesään on vielä ikuisuus!
Tulis nyt ensin edes se muutaman päivän talviloma!
Ja kaikki muut kivat jutut joita on ripoteltuna pitkin kevättä, niihinkin on liian monta kuukautta aikaa.
Olen nyt jotenkin ihan yli malttamaton tulevan suven suhteen, vaikkei mitään konkreettista olekkaan valmiina, ja kaikki suunnitelmathan saattaa peruuntua, kuten yleensä. On kiva miettiä mitä haluaisi tehdä mutta toteutus jää aina puolitiehen.
Odotusta, odotusta, odotusta, koko elämä.
Vielä jos ajatellaan pessimistisesti niin tuntuu hölmöltä odottaa kesää joka on loppujen lopuksi tosi nopeasti ohi ja kohta ollaankin taas huomaamatta synkeässä syksyssä.
Toisinaan se aika menee vähän liiankin nopeasti.


Kuvat on jostain vuodelta nakkimakkara.
Kiitos näidenkin, tulee mieleen muistoja menneiltä kesiltä.
Kumpa tuleva kesä toisi niitä rutkasti lisää että voisi sitten taas jälkeenpäin muistella.



Sasha Lopez & Andreea D feat Broono - All My People


Tämäkin biisi tuo hyviä bilemuistoja mieleen, ei tosin kesältä, mutta jospa ensi kesänä tätä tanssittaisi taas jossain.. Video on kyllä ihan karsea! Miksi noita puolialastomia pepun keinuttaja muijia pitää tunkea joka musavideoon? Ällöä. Kuinka halpaa.. Missä on ne alastomat äijät?? Miks noi naiset edes suostuu tohon..?

2 kommenttia:

  1. Raumaa suositeltu! 8) Vaikkakin Rauman suositteleminen sotii porilaista identiteettiäni vastaan, heheh. (; Toinen aivan <3:ksi havaittu on Kokkola. Siellä on sitä uutta puolta, tasokas Sokos Hotel ja sitten on sitä vanhaa, tunnelmallista puolta ihan siinä kyljessä. Onhan noita tossa Länsirannikolla useampia, kunpa ehtis joskus kiertämään useamman oikein ajan kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kiitos suositteluista, pitää pistää ylös näitä paikkoja jos vaikka joku kerta oikeasti sais lähdettyä johonkin :)!

      Poista