Mistäköhän naistenlehdestä lienee tämän bongannut..
Idea on siis seuraavanlainen:
Kirjoita post it lapulle vuoden ajan asiat joista tulit iloiseksi/onnelliseksi
Pistä laput purkkiin
Ja lueskele joskus myöhemmin..
So simple!
Mainio tilaisuus toteuttaa kun vuosikin on vasta aluillaan. Itse meinasin kokeilla tätä, ja kuten kuvasta näkyy on niitä ilon aiheitakin perintö purkkiin (joka jo itsessään on iloa tuottava esine!) löytynyt vaikka täällä blogissa usein mennäänkin Maija Vilkkumaan biisin sanojen mukaan "Mun elämä, miksi siitä tuli näin hirveä" :D
Ainoa ongelma on muistaa oikeasti tarttua siihen kynään ja lappuun kivan päivän jälkeen!
Mutta tämän nyt luulisi olevan sentään helpompi homma kun päiväkirjan rustaaminen joka jää poikkeuksetta aina puolitiehen..
..Toinen juttu tosin on myös se että mihin tunkea nuo sälälaput vuoden jälkeen..? Säilöä vuosikausia purkissa..? Helpompaa olisi kun olisi kansien välissä siellä päiväkirjassa..

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti