"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 4. helmikuuta 2013

Ei mitään hätää


Kun bussi ajaa ohitse,
sä et pääse perille.
Kun suru tulee saumoista läpi,
voit luottaa minuun.

Ja kun sä et uskalla,
sanoo niitä sanoja,
joilla voisit ratkaista kaiken,
voit luottaa minuun.
Voit luottaa

Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet.

Ja kun kutsuit kaikkia,
eikä kukaan tullukkaan.
Kun sohvalle meet makamaan yksin,
voit luottaa minuun.

Kun sä ajat autoa,
kilometritolkulla,
eikä kukaan vastassa kotona.
Voit luottaa minuun.
Voit luottaa

Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet.

Onnekkaiden tähtien alla
vain muutamalla hyvä joka annetaan.
Sitten ollaan me toiset joiden
ainoa keino on kannatella toisiaan.

Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet.

Ei mitään hätää,
jos ei omat voimat riittäneet.
Ei mitään hätää,
se olen minä joka voin kuivata
sun kyyneleet.


Mä haluun tomosen Samuli Edelmannin..
Tää biisi iski ihan uudella tavalla aamun työmatkalla radiosta kuultuna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti