"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 29. joulukuuta 2012

Takkutukan pelastus. Ja jotain muutakin.

No hoi täällä taas, vielä ennen vuoden vaihtumista! Tämän piti olla ensimmäinen (?) kosmetiikkaa hehkuttava postaus blogissani, mutta tästä tulee nyt todellinen laiskan naisen postaus joka on roikkunut jo maagisesta 12.12.2012 päivästä lähtien täällä odottamassa kirjoittajaansa.. Tämä ei ole nyt mikään avonin tilaamaa mainos, vaan ihan itse halusin tulla suosittelemaan muillekkin mahtavaa löytöäni :)!

Tosiaankin, puolipitkät hiukseni ovat varsinainen murheenkryyni. Ne kun sattuvat menemään jokaisen hiustenpesun jälkeen järkyttävään takkuun! Hiukset ovat yhtenä kasana, kuin yksi jättiläisrasta tai kasa heinää.. Kuvitelkaa itse kun kuvakaan ei onnistunut.. Harjalla ei saa selvitettyä ennen kuin on repinyt pieniä soiroja erilleen ja sittenkin on tuskaa. Yhdessä blogissa suositeltu niiskuneidin takkusuihkekkin tuli testattua, mutta ei toiminut meikäläisellä. Seuraavassa kuvassa näette pelastukseni:


Molemmat purtilot siis avonilta.. Vasemmalla jokin argan oil mömmö ja oikealla seerumi kuiville latvoille. Toisen olen saanut ja toinen löytyi kaapista, eikä muuten mitään muistikuvaa mistä se on sinne joutunut, olenko tilannut vai saanut senkin, no jokatapauksessa, ah mitä "elämän eliksiirejä" molemmat :D Ennen kuin kerron tuotteista sen enempää niin kerron miksi postaus meinasi jäädä tekemättä. a.) oli ihan liian ylitsepääsemätön homma taas ottaa kuva ja saada se ladattua koneelle..öö..?? LAISKA! b.) kun yritin etsiä noita tuotteita avonin sivuilta, en löytänyt kumpaakaan. saatan olla tyhmä tai en vaan hakenut oikein, mutta eikö noita saa Suomesta..?? Joku joka tietää enemmän voi opastaa / tai saatte itse googlettaa ja katsoa pääsettekö parempiin hakutuloksiin.. Noh jokatapauksessa, yhtenä iltana tuskailin taas peilin edessä takkujen kanssa, kunnes päätin kokeilla toista tuotteista, en tajua miksen ollut aikaisemmin kokeillut, ja siitä se sitten lähti. Mutta itse asiaan, kuinka homma toimii: kuivaan ensin hiuksia jonkin verran, avaan pahimman takkukasan käsillä, pumppaan kämmenelle ~3 pisaraa ainetta, hieron käsiä yhteen ja sitten haron latvoja, sen jälkeen kuivaan hiukset kuivaksi. Huom. paketissa kyllä luki tulenarkaa, tai vältä kuumuutta, en enää muista miten, mutta eipähän ainakaan vielä ole hiukset leimahtanut liekkeihin, mutta varovaisuutta ;) Sen jälkeen kun harjaan hiuksia, harja liukuu hyvin sulavasti takkutukan läpi, hiuksista tulee käsittämättömän sileät! En ole huomannut tuotteissa muita eroja värin lisäksi kuin että argan oil putelin tuote tuoksuu aika voimakkaasti.. Molemmat ovat semmoisia öljymäisiä nesteitä, joista jää kädet aika mukavaan kuntoon -> pakko pestä saippualla että lähtee, ellei halua tämmöistä "käsirasvaa" ;) Sen sijaan ei tee hiuksia rasvaisiksi.. Itse tykkään ja voin suositella, jos tätä vaan jostain vielä saa, hope so :)!

Mitäpäs muuta tässä sitten jaarittelisi..
Noh jouluhan se sitten oli ja meni. Blogit ja facebook täynnä joulua, nyt kun jälkikäteen kahlaa näitä läpi.. Itsellähän ei tullut sitten edes laitettua tänne minkäänlaisia jouluntoivotuksia. Mutta toivottavasti kaikilla oli mukavat joulut? Viikon verran on tullut oltua ihan relax, mässättyä, luettua ym. Nyt iskee pieni loman loppumisen stressi, paljon olisi tekemättä ennen sitä. Vuodenvaihdepaniikki! Joten itseasiassa tämä "jotain muutakin" osio jää aika tyngäksi tekstin suhteen, pistetään kuitenkin loppuun muutama kuva kännykästä..


Nautitaan jääkylmänä.
Eihän joulupöydässä voi tulla mitään härskiä mieleen näistä suussa sulavista patukoista?
Joulun yltäkylläisyydestä tähän.. Onneksi on sentään cokista!

Menipäs elintarvike pitoiseksi.. :D

Ehkä vielä joskus niitäkin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti