"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 10. joulukuuta 2012

Kadonneen joulufiiliksen metsästys

Tajusinpa tuossa kalenteria selaillessa että jahas nämä päivät ja sitten tuo viikko ja OHO, siis kahden viikon päästä on joulu. Tosiaanko 2 viikkoa töitä ja sitten on joulu? Ei siinä mitään, ei mulla ole joulustressiä, mulla on kohta stressi joulufiiliksen puutteesta, ja ehkä vähän niistä töistä.. Mutta oikeesti, nyt on joulukuu, maa on valkoinen, joulu lähestyy, ja ei tunnu tippaakaan joululta! Olenko sairas? Mikä tähän auttaa.. Hjälpa mig! Johtuuko tämä siitä etten ole tänä vuonna katsonut Tonttu Toljanterin joulukalenteria kuten viime vuonna :DDDD? En käsitä.. Jouluvaloja on laitettu, glögiä juotu useanakin iltana, mutta ei niin ei.. Ei kertakaikkiaan tunnu siltä että 14 päivän päästä syödään kinkkua, laatikoita, aahhhh kaikkea herkkua, avataan lahjoja jne.. Joulumusiikkiakaan ei ole tehnyt mieli kuunnella, vaikka monesti saatan fiilistellä jotain joulukappaletta jo lokakuussa ja haaveilla joulusta.. Olenko keskittynyt liikaa siihen että löytäisin täksi jouluksi jonkun, jaa minkä jonkun? No sen miehen! Jonkun rakastettavan yksilön. Jonkun joka kaipaisi minua sillävälin kun olen joulunvietossa enkä pääse näkemään, jonkun joka laittaisi suloisia tekstiviestejä.. How Romantic. Idiootti. Olkoon tämäkin rakkaudeton joulu. (Olenpa joskus jopa "jättänyt" ihmisen jouluaattona..no siihen ei sen kummempaa draamaa oikeasti liity, emme edes seukanneet, päätin vain olla enää pitämättä yhteyttä.. vaikka itsehän olin korviani myöten ihastunut :D) "Parittajanikin" on lentänyt maailman ääriin joten joulun välipäivien sokkotreffitkin saa jäädä, joista omassa päässäni fantasioin, ai että sellaisissa ois voinut olla tunnelma kohdallaan, sanoo nimimerkki ikuinen romantikko & haaveilija. Ette ikinä arvaa mikä kappale sattuu juuri soimaan youtubesta samalla.. Juha Tapio - Haaveilija :D!! Jossei sitä kadonnutta joulun tunnelmaa nyt ala löytymään niin en tiedä mitä tapahtuu, pelkään ettei sitä tule jouluaattonakaan ja joulu valuu ohitse. Tai jos tuleekin niin se on vähän myöhässä.. Yksi päivä joulua ja kiitos ja näkemiin se oli taas siinä tämän vuoden osalta. Eiiiii..! Voisipa palata ajassa taaksepäin tunnelmallisiin ja ihaniin lapsuusjouluihin, ei tarttis tälläisiäkään murehtia.

PS. Asiasta kukkaruukkuun vielä sen verran.. Ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä kalenteria..? Ei mitään seinäkalenteria, vaan semmonen taskuversio ensi vuodelle.. Aijemmin niitä tuli joka paikasta monin kappalein, vaan ei ole enää näkynyt, tänä vuonna olen yrittänyt metsästää vaikka mistä _ilmaista_ kalenteria, mutta ei niitä tunnu olevan. Jaa miksi ilmaista :D? Kun on kerran aikaisempina vuosina aina saanut, ei ihan huvittaisi mennä pulittamaan tavallisesta pikku kalenterista ~10€ :O J-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-ä Tätä se lama/taantuma/mikä lie teettää, kiitti Kreikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti