Nyt on tullut aika laittaa uutta kyselyä kehin..
Tässä siis vanhan tulokset, jotka nyt on kyllä olleet jo aika kauan näkyvillä, kiitos laiskuuteni :D
Kiitos kaikille vastanneille!
Vaikka tausta onkin pikkusen ehkä liian kesäinen näin marraskuun kynnyksellä.. niin.. en ole vaihtanut sitä, kiitos jälleen... laiskuuden.
..Mutta lupaan (voi ei..) että ennen joulua voisin vaihtaa taustoja..
..kenties pinkimpään.. ;) ..Vaikkei kukaan ollut sitä äänestänytkään :D
Mutta tällä hetkellä en muuta mitään, ihan sen takia, että.. Netti toimii nyt, mutta virustorjunta ohjelma otti loparit ja nyt mulla on kotikoneella jonkinasteinen troijalainen.. Nice! Että tämmöisiä vastoinkäymisiä kun yhdestä murheesta eroon pääsee, hohhoijaa.. :(
MUTTA, nyt itse asiaan, ja siihen kyselyyn!
Olen taas ihmeissäni katellut kävijälaskuria, ja yli 800 kävijää on mun mielestä aika paljon mun blogilleni.
Kiitos kaikille kävijöille! :)
Haluaisin tietää kuinka moni tätä lukee anonyymisti, vai lukeeko..? Kun en muista saaneeni kommentteja anonyymeiltä, ellei sitten alussa ollut joku ~1kpl.. :D
Äänestysaikaa on tuomiosunnuntaihin.. :D eli 20.11. saakka.
Eli kaikki anonyymit, painakee nabbulaa, oikeasta yläreunasta, kiitos!
Kommenttejakin saa laittaa, ei pitäisi tietääkseni olla estetty.. ;)
Sellaisen kysymyksenkin voisin esittää, anonyymeille, että seuraatte säännöllisesti blogia? Vai onkohan kuinka paljon yhden kerran eksymisiä tänne sivuille.. :P
Tuloksia odotellessa.. Mukavaa alkanutta viikkoa lukijoille sekä anonyymeille, kaikille tasapuolisesti :)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti