Arvatkaa mitä, tänään on PERJANTAI ja AURINKO paistaa! I'm so happy! Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa koko viikko. Nyt pitää nauttia! Ihme miten vaikuttaa mielialaan auringon paiste, ihan kuin se olisi jokin ihme :D Ois vaan hirrrrrveen kiva jos paiste jatkuis viikonlopun yli :) Täytyy keksiä jotain kivaa tekemistä, ehdotuksia? Ihanaa viikonloppua kaikille!
 |
| Kyllä, ihan itse piirsin :D |
"Kesäyössä, vaeltaa, lupauksein mun rinnallain.
Taluttaa mua mukanaan, saatan olla saatilla."
Tää nyt jäi vaan päähän soimaan, kun äsken tuli radiosta, oikeesti vihaan elokuuta (bändiä)..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti