Tulipahan taas kierreltyä varsinaisessa tavara taivaassa..
Tässä taas jotain bongailuja
Näemmä Finlandia vodka pullotkin on nykyään kauppatavaraa.. Näitä oli ainakin 3 myynnissä, jollekkulle on maistunut.. Osasta oli revitty etiketit pois, ja tässä oli vielä tämän verran jäljellä, vaikka kyllähän tuon tunnistaa ilmankin kyseiseksi viinapulloksi.. Kun en mikään viinamaisteri ole, niin onko pullot vaihtunut, vai kuinka..? Itse muistan nähneeni vain tuon mallisia pulloja.. Ehkä joku halusi saada korkeamman pantin..
Ota tai jätä. Ehkä tein emämokan kun jätin.. Mutta 4€ sisältä täysin ruostuneesta vanhasta kahvipurkista.. Vaikka silti.. Olisi houkuttanut, hulluna kun olen vanhaan kamaan, ja tämä oli jopa halvin vanha purnukka mitä olen koskaan löytänyt, usein näistä vedetään 10-20 euroa, tai siis yritetään ainakin.. Miksen mä löydä ikinä jollain eurolla aarteita niinkuin toiset :(?!?!
Luvattoman huonolaatuisia kuvia kännykällä, mutta koittakaa kestää.. Kyseessä siis kohtuullisen kookas viru valge pullo, jossa lappu "iso pullo 5€".. Tahtoisitko sinä ison viina pullon, etenkin tyhjänä? Mä niin haluaisin tietää paljonko tollanen maksaisi ihan täytteineen päivineen..
Sokerina pohjalla, kaiken huippu.. Upea korusetti 10€! Ei siinä mitään, muttakun tuo nyt sattuu olemaan Yves Rocherin ilmaislahja!!!!!! Voi sitä raukkaa kuka menee halpaan.. Tuohan oli siis myöskin vitriinissä kassan luona, ettei kukaan vaan varasta..
Että ei muutakun onnistuneita löytöjä tekemään!




Voe helevettiläinen, niinku Martti Mielikäinen sanois, kattokaa nyt näitäkin:
VastaaPoistahttp://70-luvulta.blogspot.fi/2012/07/naurettavan-halpaa.html
Hyppään kohta katolta tai jotain :D mm. toi Arabian kannu 3€!!!!! Voi )(#/&"/&"!(()!!! Mää en kestäääää, ei satu koskaan mulla kohalle :'(
Hahah! :D Voi ihmisiä!
VastaaPoistaLiityin lukijaporukkaasi. :)
T. Ex-sinkkunainen. ;)