Heippa kaikki!
Törmäsin surffaillessani, yhteen aivan ihanaan ideaan..
Kurkatkaapa tuo linkki:
Kateellisena aina katselen, teidän jotka osaatte askarrella, tuotoksia.
Olisiko kellään kiinnostusta tämmöiseen pikku askartelukierrokseen..?
Eli: Laittaisin jonkun vihkosen postitse tulemaan ja sinä saisit koristella
mieleiselläsi tavalla sivun tai pari ja lähettäisit eteenpäin toiselle, lopulta joku
palauttaisi koristellun vihkosen minulle takaisin..?
Kuvat upeista tuotoksista julkaisisin täällä (mikäli kukaan nyt ei kieltäisi tuotoksensa esittelyä :) )
Pistetäänkö "martta"kerho pystyyn :)?
Kuulostaa ihan kivalta. :-)
VastaaPoista