Mä olen varmaan ennenkin täällä tainnut parjata yhden illan juttuja.. Mutta täytyy taas sanoa kuinka järkyttynyt oon miehien käytöksestä. Harvemmin käyn baareissa ja silloin kun käyn, todellisuus iskee rankasti päin kasvoja. Ja koska en sekoita päätäni alkoholilla, olen ehkä liiankin tietoinen tapahtumista, kukkahattutäti.
No kävin tässä vähän aikaa sitten pitkästä aikaa bilettämässä. Tutustuin illan aikana mukavaan mieheen, juteltiin paljon jne. Kunnes hän sitten yritti suudella. Torjuin hänet, koska en halua lähteä mukaan yhden illan juttuun. Tämä tyyppi sentään ei käynyt ihan heti "kimppuun", toisin kuin jotkut.. Alkavat pussailla tuntematonta samantien.. En voi käsittää. Mulla raja menee halailussa, en halua sen pitemmälle mennä hepun kanssa jonka olen "tuntenut" ehkä muutaman tunnin jos sitäkään.. Eikö miehillä ole mitään estoja? Eikö kaikenmaailman taudit pelota? No tosiaan, kuvittelin että tämä tavallinen kundi olisi voinut olla sellainen jonka kanssa olisi voitu jatkaa juttua myöhemminkin, mutta ilmeisesti hän olikin sitten hakemassa yhden illan juttua. Kuinka väärässä taas olinkaan, kiersin kaukaa pelimiehen näköisen miehen, mutta sainkin suden lampaiden vaatteissa, great.
Ei siinä mitään, kyllä mä tykkään halailla jonkun random tyypin kanssa, kunhan nyt ei mikään hirviö ole, pääseepähän kerrankin jotakuta lähelle, kun sitä hellyyttä sinkkuna kaipaa, mutta mun mielestä se saa jäädä siihen halailuun. En tajua sitä että paremman puutteessa bongataan joku ja mennään meille tai teille. Jossei toiseen tunne mitään vetoa, niin että joutuu seuraavana aamuna pakenemaan toista, niin minkä takia edes haluaa mennä toisen kanssa loppuun asti..? Minkä takia alkaa ylipäätään suudella/pussailla suunnilleen jokaista vastaantulijaa jos ei ole oikeasti kiinnostunut. Inhottavaa kun miettii että sitten kun löytää sen oikean.. Kuinka monen kanssa hän on tehnyt mitäkin..?? Oma lukunsa sinkkujen pussailijoiden lisäksi on sitten tietysti petturi miehet.. :S Joista osa jopa avoimesti kertovat olevansa naimisissa, mutta mitä jos lähdettäis yhdeksi yöksi jonnekkin.. Käsittämätöntä.
Missä sinun mielestä menee raja? (Kommentoi vaikka anonyymisti!) Jos olet/olisit sinkku, mihin saakka asiat menisi ok?
Onhan tietysti naisissakin niitä jotka omasta tahdostaan pyörivät joka pojan kanssa. Mietin vaan miltä tuntuu aloittaa parisuhde jossakin vaiheessa kun takana on useampi kymmen miehiä.. Tai päinvastoin, miehellä naisia.. Tai ehkä se ei häntä haittaa, mutta mua haittaisi jos ukkoni olisi ollut jonkun 20 naisen kanssa pitämässä peliä.. Tosin enhän sitä varmaan saisi tietää.. Kuvottavaa, en edes halua seurustella, kun lukee keskustelupalstoilta noista yhden illan jutuista, onko kaikki samanlaisia sikoja, vailla rajoja? Mihin maailman on mennyt, vai millaista menoa oli ennen? Entä jos asut kohtuullisen pienessä kaupungissa, eikö olisi kiusallista että milloin vaan saattaisi vastaan kävellä tyyppi jonka kanssa oli säätöä silloin kerran.. Tuntuu että laivalla käydessä seuraava päivä on tuskaa kun yrittää paeta toista, jos on onnistunut jotain virittämään edellisenä iltana, ei siinä enää kauheasti halua nähdä jos kaikki ei olekkaan mennyt putkeen..
Tästä tekstistä tulee ehkä jotenkin tosi sekava, kun en saa jotenkin nyt ajatuksia kasaan.. Haluaisin vielä sanoa sen, että tekeekö alkoholi tosiaan naiset miesten mielestä kauniimmaksi, vai valehtelevatko he vaa ylistäessä kauneuttasi ja yrittävät näin saada yöseuraksi..? Onhan se imartelevaa, mutta kannattaako kehuihin uskoa ollenkaan..?
En tiedä, pitäisikö kuitenkin aloittaa yhden illan suhteet, välillä tuntuu että ei parisuhde kiinnosta vaan olisi mukavaa kun seuraa olisi silloin kun haluaa, ja miesten vaihtuessa ei ainakaan kerkeäisi kyllästymään siihen samaan. No tuskinpa aloitan, kyllä noi yhden illan jutut sotii niin paljon omaa ajatusmaailmaa vastaan. Ja liian usein tuppaan pistämään tunteet peliin huolimatta siitä että yritän muistaa ettei tästä tule mitään vaan nyt pidetään kivaa.. Retkahdan renttuihin joista jopa tiedän ettemme olisi toisillemme ollenkaan hyvää seuraa/hän ei todellakaan vastaa "vaatimuksiani"..
"Kiihkeyttä kuumaa, hulluuttaa huumaa, sait mut tuntemaan, katso mua pitkään, miksi sytytitkään, roihun riehumaan.."
Mielenkiintoista tekstiä! Hyviä ajatuksia sinulla.
VastaaPoistaOllessani sinkku olen kulkenut baareissa pelkkä yhden yön huuma mielessäni. Olen ollut useiden miesten kanssa vain kerran, enkä siltikään koe olevani huonompi naisystävä nykyiselleni kun kukaan muu. :)
Yhden yön jutuissa elän hetkessä, en mieti näemmekö enää vai emme. Se on vapauttava fiilis, kun ei ole pakko enää nähdä ellei toisen kanssa jotenkaan sujukkaan sillä alueella. Ja jos synkkaa niin usein molemmilla on mielenkiintoa tavata uudestaan. Olen myös harrastanut "suhteita" joissa kummallekin on selvää, ettei juttu tule etenemään esim. sen takia, että toinen on kiinni eksässään tai jopa varattu.
Kyllä kaikenlaista on tullut kokeiltua, ja olen silti ihan fiksu korkeasti koulutettu, vastuullisessa työssä käyvä ja nykyisin todella ihanan miehen kanssa seurusteleva nainen. :D Ei nämä jutut ihmistä mielestäni pahenna, muttei niihin tule ryhtyä kuin omasta tahdostaan.
Kannustankin kuuntelemaan omia tuntemuksiaan. :) Jos tämmöiset yhden yön sohlailut tuntuvat etovilta tai itselle sopimattomilta niin niihin ei todellakaan ole pakko ryhtyä!
Varmasti maailma on pulollaan miehiäkin, joille ne eivät ole arkea. Tai miehiä jotka eivät Sinut kohdatessaan ajattele pelkästään SITÄ. :)
Kiitos kommentistasi :)
Poista