"Valat vannotut kestävät vain kunnes ne rikotaan"
Miten mulla tuli pieni flashback että oisin ennenkin kirjottanut noi ylemmät sanat tänne, no pahoittelen jos toistan itseäni.
Yksi ärsyttävimmistä asioista on kun,
Luvataan jotakin mutta ei pidetäkkään lupauksia!
Ai että ottaa aivoon..
Luvataan sopia joku juttu, mutta sitten ei sovitakkaan.
Ootat toisen aloitetta, koska itse olet jo aloitteen tehnyt etkä kehtaa roikkua koko ajan kimpussa kysymässä että niin mites se ja se tapaaminen..
Itse yleensä pyrin pitämään siitä kiinni mitä olen jollekkin luvannut.
Jos olen luvannut laittaa viestiä jostakin asiasta esim. torstaina, silloin laitan sen torstaina.
Mikä oikeus toisella on luvata ja jättää asia taas siihen..
Muistuttelua muistuttelua..
Toinen ärsyttävimmistä jutuista on asioiden peruminen..
Ensin sovitaan ja suunnitellaan tapaamista pitkään ja hartaasti ja sitten kun se aika koittaa,
perutaankin, koska....on sitä sun tätä ja tota. Kiitti vaan.
Olispa aika ennen kännyköitä, peruminen ois heti asteen vaikeampaa.
Heippa, missäs luuraat? :-))
VastaaPoistaHeippa Eevi, täällä ollaan taas :)!
PoistaHih, kiva!
Poista