..siitä kun viimeksi tänne jotain rustasin
..jouluun!
Ja mulla ei ole vielä yhtään joulufiilistä :( Ulkona on lähestulkoon kuuma, millään syystakilla et tarkene, mutta talvitakissa kun kävelet niin perille saavuttua olet ihan hiessä. Nice. Toivoisin että tulis nyt vähän viileämpi keli, hei nyt on marraskuun loppu ja ilma on kuin syyskuussa! Kaikki ne sadepisarat jota sataa jostain Esterin per.. vois myös tulla lumena, kiitos luontoäiti. Ehkä se että maa olisi valkea, toisi sitä talvista & jouluista fiilistä. On niin ankean ja masentavan (pilkko)pimeää! Kaukaiselta ajatukselta tuntuu se että jo vajaan kuukauden päästä olen usean päivän lomalla, rentoutumassa ihanien ihmisten kanssa, viettämässä tunnelmallista joulua, löhöämässä sohvalla (lasten)jouluohjelmia katsoen (eikö jouluun kuulu aikuisten ohjelmien lisäksi ne ehkä jopa jo lapsuudestakin tuttujen lastenohjelmien katsominen :D?) suklaita mässäten. En ole ostanut yhtäkään joululahjaa, eikä minulla itselläkään ole lahjatoiveita. Nissenin ym. joulumainokset lähinnä ärsyttää. Ei nyt ole joulu! Saa nähdä tuoko tulevat pikkujoulut fiilistä.. Oikeastaan odotan lähinnä itsenäisyyspäivää tällä hetkellä enemmän kun joulua :D! Joululaulujakaan en ole vielä kuunnellut, mitä nyt energyn aamupoikien http://nrj.fi/aamu/2012/11/09/aamupoikien-joulubiisi-feat-toni-wirtanen pukkipukkipukkipuu biisin kuulin.. Koska tästä tulee vähän väkisinväännetty ja masentava teksti niin loppukevennyksenä suosittelen kaikille huumoria ymmärtäville aivan huippuhauskaa joulublogia, nimittäin pakollinen joulu, ja tässäpä linkki olkaapa hyvät http://pakollinenjoulu.blogspot.fi/ :D
Joulu tulee!! :D Me saatiin jo eka joululahja; Lahjakortti levihotelliin ja kylpylään!! :) Alko tuntumaan, että lahjoja sais tulla jo ;)
VastaaPoistaOi ihanaa, kuulostaa hyvältä :)!! Keneltäköhän mäkin saisin tommosen lahjan :D
Poista