Sinkkupäiväkirja, reseptivihko, arkea ylä- ja alamäkineen, havaintoja, unelmien haavemaja, elämää ei sen enempää..
Näin on! 2 kuukautta tuntuu vähältä, mutta miltä tuntuis kun olis tonttu miehenä? Ai niin, mullahan on! :)
:Doishan toljanteri kyllä aika söpö..nii-in, mutta toisaalta se myös tuntuu olevan kuitenkin vielä niin kaukana :D ristiriitaista..
Näin on! 2 kuukautta tuntuu vähältä, mutta miltä tuntuis kun olis tonttu miehenä? Ai niin, mullahan on! :)
VastaaPoista:D
Poistaoishan toljanteri kyllä aika söpö..
nii-in, mutta toisaalta se myös tuntuu olevan kuitenkin vielä niin kaukana :D ristiriitaista..