"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Tää päivä on p*rseestä, mut hei:
JOULUUN ON 2 KUUKAUTTA!!
kuva: http://lumiukonjoulu.blogspot.fi/2010/11/tonttu-toljanteri.html
Tip Tap Tip Tap \o/

2 kommenttia:

  1. Näin on! 2 kuukautta tuntuu vähältä, mutta miltä tuntuis kun olis tonttu miehenä? Ai niin, mullahan on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      oishan toljanteri kyllä aika söpö..
      nii-in, mutta toisaalta se myös tuntuu olevan kuitenkin vielä niin kaukana :D ristiriitaista..

      Poista